Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Darmowa dostawa!
Podsumowanie zamówienia
Suma 0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Do końca roku darmowa dostawa od 150 PLN.
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Darmowa dostawa!Podsumowanie zamówienia
Suma 0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
-
Reklamacje i zwroty
Zwroty- Klient (zwany dalej ,,Kupującym’’) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w formie pisemnego oświadczenia w formie elektronicznej.
- Zwrot towaru powinien nastąpić do 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
- Wszystkie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
- Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Klienta płatności do 14 dnia liczonego od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
- Wszystkie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Reklamacje
- W przypadku, gdy Klient stwierdzi wady towaru ma prawo złożyć reklamacje.
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres emailowy: kontakt@nosiwosk.pl, który jest zamieszczony na stronie internetowej NosiwoSk.
- Każda reklamacja musi zawierać poniższe informacje:
- Imię i nazwisko Klienta
- Adres Klienta
- Dane pozwalające na identyfikację sprzedaży – to jest: login, numer zamówienia, data transakcji
- Dane kontaktowe Klienta
- Przedmiot i przyczyna reklamacji – to jest: opis wady produktu
- Żądanie dotyczące sposobu realizacji reklamacji
- Sprzedawca w terminie 14 dni, od dnia otrzymania reklamacji zobowiązuje się poinformować Klienta o sposobie rozstrzygnięcia postępowania
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada jest nieistotna.