Do końca roku darmowa dostawa od 150 PLN.

Reklamacje i zwroty

Zwroty

  1. Klient (zwany dalej ,,Kupującym’’) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
  2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w formie pisemnego oświadczenia w formie elektronicznej.
  3. Zwrot towaru powinien nastąpić do 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
  4. Wszystkie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  5. Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Klienta płatności do 14 dnia liczonego od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
  6. Wszystkie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.


Reklamacje

  1. W przypadku, gdy Klient stwierdzi wady towaru ma prawo złożyć reklamacje.
  2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres emailowy: kontakt@nosiwosk.pl, który jest zamieszczony na stronie internetowej NosiwoSk.
  3. Każda reklamacja musi zawierać poniższe informacje:
    • Imię i nazwisko Klienta
    • Adres Klienta
    • Dane pozwalające na identyfikację sprzedaży – to jest: login, numer zamówienia, data transakcji
    • Dane kontaktowe Klienta
    • Przedmiot i przyczyna reklamacji – to jest: opis wady produktu
    • Żądanie dotyczące sposobu realizacji reklamacji
  4. Sprzedawca w terminie 14 dni, od dnia otrzymania reklamacji zobowiązuje się poinformować Klienta o sposobie rozstrzygnięcia postępowania
  5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada jest nieistotna.